Ibukiyama 伊吹山


Jiste existuje mnoho duvodu proc chodit v noci po horach. Jaky duvod k tomu vedl nas presne nevim. Asi ze nam to pripadalo jako dobry napad. A kupodivu to dobry napad byl. Takze jsme v sobotu chvili pred pulnoci vyrazili smer vrchol Ibuki. Hora sice neni moc vysoka (1377 m.n.m.), ale previseni bylo 1200 metru. Nastesti vystup byl velice snadny, takze vetsinu cesty stacilo svetlo z mesice, ktery byl temer v uplnku. Nahore jsme se dve hodinky prospali v predsince maleho chramu, vyfotili vychod slunce a zamirili dolu. Vzdycky jsem si prala videt vychod slunce na horach, takze ted se mi to splnilo. Moc se mi zpatky nechtelo, radsi bych pokracovala smerem do hor, ale bohuzel to neslo jinak. Nastesti se uz blizi nase nekolikadenni dovolena v Japonskych Alpach, takze si hor uziju. Pokud se mi teda vyleci kotnik, ktery jsem si zvrkla na poslednich metrech sestupu. Takze ted uz tyden trcim doma a radsi nikam moc nevyrazim.

Vsimnete si jaky ma slecna vedla me dokonaly turisticky oblecek.

Cestou zpatky jsme se shodli, ze za denniho svetla automat tak lakave nevypadal.

Pritomnost parkoviste z druhe strany vrcholu nas po celkem namahavem vystupu moc nepotesila. Jeste ze v noci nebylo videt.

Komentáře

  1. Ja v tom teda smysl vidim. Mohou z toho byt napr. uzasne fotky.

    OdpovědětVymazat
  2. Vychod slunce na horach je vazne nadhera, uz kvuli tomu to stalo za to.

    OdpovědětVymazat
  3. Ta druhá fotka je skvostná! Docela se mi líbí i svítící automat Coca-coly, skoro bych i věřila, že reklama, kde v té skříni žijí skřítkové je dle skutečnosti :-))! Iva

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čankonabe

Ukai - rybolov pomoci kormoranu

Inujama