Irsko


Tak se konecne hlasim. Mame se tu dobre. Zatim je sice brzy hodnotit, ale umime si predstavit, ze tu ten 1 - 2 roky vydrzime. Samozrejme neustale narazime na problemy a irsky pristup k nekterym vecem je k zblazneni. Na druhou stranu se mi libi, jak jsou v pohode. 
Foceni deti mi vylozene jde.
V nasem tripatrovem dome se bydli dobre. Sice se nam tu kazdy tyden neco rozbije a na opravu mycky cekame uz 2 tydny, ale kotel i elektriku opravili hned, takze to neni tak hrozne. Bydlime na uplnem konci mesta, coz je asi brano jako nevyhoda, ale me to nevadi. Jen nam trochu vazne zasobovani. Zatim jsem jeste nevymyslela zadny dobry zpusob, jak zvladnout nakupy s detmi bez auta, ale to se podda. 

S autem to vypada blede, zatim nejlepsi nabidka na pojisteni byla 2100 euro na rok. Zvazili jsme sve moznosti a v bazaru s koly zakoupili plecku znacky PUCH, na ktere Tom jezdi do prace.


Deti si tu zvykaji dobre. Honza se tvari vylozene spokojene, protoze tomu je uplne jedno, kde je. Eme se obcas styska, ale dnes se sama od sebe vyjadrila, ze v Irsku je to dobre. Uz si teda nepamatuji proc, ale jiste to byl nejaky zasadni duvod, jako, ze si muze vecer vybrat, jaky chce pustit vecernicek.

Rada bych vzdy o vikendu pridavala fotky z uplynuleho tydne, tak jsem zvedava, jak se mi to bude darit.

Honzik je tu nadseny.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čankonabe

Inujama