Tak máme za sebou druhý víkend. V sobotu bylo podzimní BBQ v Ninomiya House. Viděla jsem se s Lisou, která má roční holčičku, takže jsem se dozvěděla spoustu užitečných informací. Třeba že nemám Emě dávat vodu z vodovodu, ale kupovat balenou. Tom říká, že je to blbost. Tak ho asi poslechnu, protože se mi nechce tahat vody z obchodu. Taky jsem prozkoumala  hotové dětské jídlo v drogerii. Ve vzorku, jehož složení jsem schopná aspoň částečně identifikovat, jsou ryby, které má Ema zakázané od doktorky. Takže nic. Náš vypůjčený mixér určený k přípravě smoothies si naštěstí hravě poradil s kuřetem. Předpokládám, že hovězí s ním taky půjde umixovat. Takže se Ema nestane vegetariánkou. 





Emička se má v zásadě dobře. Rýma je už snad vyléčená. Spaní se taky srovnalo. Sice pořád hůř usíná. Ale v posledních dnech měla dvě dobré noci, takže to vypadá nadějně. Bohužel ji stále trápí zuby. Takže je protivná a ukńučená a občas naši usměvavou a spokojenou holčičku nepoznávám. Kdyby ji už aspoň nějaký zub vylezl.
Vlezla do skříňky v kuchyni.



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čankonabe

Ukai - rybolov pomoci kormoranu

Inujama