Zijeme


Zijeme a mame se dobre. Podzim je tu moc prijemny. Dokonce jsem zacala rozumet tomu, proc japonce tak fascinuje. Prijde mi zajamavejsi nez sakurova sezona.

Konecne jsem zacala pravidelne pracovat. Podarilo se mi predstirat znalost anglictiny tak dobre, ze me zamestnali na jedne mistni univerzite. Neni sice zrovna moc vyhlasena, ale je to blizko z naseho domu. Tak doufam, ze mi to predstirani jeste chvili vydrzi a zamestnaji me i pristi semestr. Znalost cestiny nastesti predstirat nemusim, protoze tu neni nikdo kdo by ji mohl zkontrolovat. Takze jsem zacala japonce ucit cesky. Podarilo se mi proniknout do firmy, ktera pracuje pro Toyotu, coz bylo mym cilem, co jsme se sem pristehovali. Tak doufam, ze se v Koline bude darit a ja budu mit hodne studentu.

Tomovi se v praci taky dari (pokud ovsem v automatu na sladkosti nedojdou jeho oblibene susenky, to je pak spravedlive nastvany). Jeden clanek ma v tisku a na druhem pracuje a to ani radsi nezminuju jeho guerillovy vyzkum.

Casem tu snad pribydou dalsi prispevky a fotky. Dekuji za prizen a zustante naladeni. A pokud byste to nemohli vydrzet, tak spoustu fotek najdete tady.

Komentáře

  1. Leni, gratuluji k práci! Jsme ráda, že jste spokojeni a že se vám tam daří. Právě jsme trošku zapadali sněhem, což je hezké kvůli počátku adventu, nikoliv však na množství nehod na silnicích. Iva

    OdpovědětVymazat
  2. Ivo, tak si aspon ve vasem domecku uzijete bile Vanoce.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čankonabe

Ukai - rybolov pomoci kormoranu

Inujama